OKSİJEN İLE ZAYIFLAMA /OKSİJEN KAPSÜLÜ

Dünyada zayıflama ve estetikteki etkileri nedeniyle oldukça popüler bir yöntem... 30­45 dakika süren bir seansda , oksijen varlığında ,ısı ,ses terapisi, yatıştırıcı titreşim sistemi ve aromaterapinin aynı anda uygulanmasıyla metabolizmayı harekete geçiren zayıflama tedavisi yöntemidir.Oksijen medikal spa aynı zamanda detoks ve anti­stress tedavilerinde de kullanılır. FDA (Food And Drug Administration ­ Amerikan Gıda ve İlaç Yönetimi) tarafından onaylanmış olan cihaz. Dynamed Medikal Spa Sistemi medikal ve spa teknolojilerini kombine etmektedir.

Yöntemin faydaları neler?

– vücutta su tutulumunu azaltır

– cildi temizler ve duru bir güzellik sağlar

– kas ağrısı gibi birçok ağrının da giderilmesini sağlar

– selülit tedavisinde de kullanılması nedeniyle kalori tüketimini arttır

– metabolizma hızını arttırır

– stres ve endişe gibi duygulardan arındırır

– kilo vermede destek olur

Bölgesel zayıflamada etkisi var mıdır?

Oksijen kapsülü ve mezoterapi kombine edildiğinde hem genel hem de bölgesel zayıflamada başarılı bir sonuç elde edilmiştir. Bakıldığında mezoterapi başta Avrupa ülkeleri ve Amerika olmak üzere tüm dünyada zayıflama ve estetik üzerine etkileri nedeniyle çok popülerdir.

Başka kullanım alanları var mıdır?

Ağrı terapisi, sigara kullanımının bırakılması, anti­stres ve uyku bozukluklarında da kullanılabilmektedir. Bağışık sistemini güçlendirir ve anti­aging amacı ile de kullanılabilir. Ameliyat olan hastalarda ameliyat sonrası dönemde bu kapsülden faydalandıklarında kısa sürede iyileşme göstermektedirler. Bunun yanı sıra stres ve endişeyi azalttığından kişide moral ve konsantrasyon artışını da sağlamaktadır.