LEKE BAKIMI

Kadın ve erkeklerde en yaygın görülen cilt rahatsızlıklardan biri lekelerdir. Doğuştan ve sonradan oluşan lekeler olarak sınıflandırmak mümkündür. Cilde rengini veren melaninin normalin üzerinde  konsantre olarak bulunduğu bölgelerde lekeler gözlenir. Melaninin anormal yüksek miktarlarda  belli bölgelerde toplanarak cilt lekeleri oluşturması çeşitli sebeplerden kaynaklanır.

Lekeye neden olan faktörler arasında;

1. Güneş

2. Hormonal değişiklikler

3. Bazı sistemik hastalıklar

4. Genetik

5. Enfeksiyonel hastalıklar(mantar vb.)

6. İlaç kullanımı, yanlış kozmetikler, yanlış uygulamalar ve hamilelik sayılabilir.

Sıklıkla gözlenen güneş lekeleri, ultraviyole ışınlarına maruz kalınması sonrası gelişmektedir. Küçük, koyu sarıdan kahverengiye değişen pigmente, cilt lezyonları olarak gözlemlenir. Bu lekeler güneş ışınlarına maruz kalınmaya devam edildikçe gelişim gösterebilir. Aynı şekilde sıklıkla kullanılan solaryum da bu lekelerin oluşumunu artırabilir. Kahverengi lekeler, genetik özellikler, hormon yapısı, tüketilen sıvı gıdalar ve ilaçlarla da etkileyebilir.

VİTAL O2 OKSİ -TERAPÖTİK BAKIM İLE LEKE BAKIMI

Vital O2 ilk olarak aktif bileşenlerin basınçlı saf oksijen ile intra - epidermik enjeksiyonunu  gerçekleştirmektedir. İğnesiz enjeksiyon uygulaması, kozmetik serumların aktif bileşenlerinin epidermisin hücreler arası kısımlarına taşınmasını sağlayarak bazal tabakada aktif bileşenler tortusu oluşturur.

Uygulanan oksijen bakımının leke tedavisi dışında bilinen faydaları;

- Hücresel metobolizmayı ve kan dolaşımını uyarır,

- Hücreler arası lenf dolaşımını, bağ dokusunu ve bazal tabakayı besler,

- Zarar görmüş dokuları yeniler,

- Cilt yaşlanma prosesini yavaşlatır,

- Cildi güçlendirir ve sıkılaştırır,

- Aktif akneleri azaltır,

- Serbest radikal oluşumuna karşı koymak üzere cildin anti-bakteriyel savunmasını güçlendirir.

Oksijenli cilt yenileyici ve leke tedavisi bakımı 15 gün aralıklarla 6 seans uygulanır.